10.12.14 00:48 zaman: 3 yrs

Basin Aciklamasi- Sözcü Gazetesinin yanlis haberi

 

02.12.2014 tarihli ‘‘GÜNÜN OLAYI,, başlığıyla yayınlamış olduğunuz Makalenizi şaşkınlıkla okumuş bulunmaktayız.

Frankfurt, 07.12.2014

Sayın Sözcü Gazetesi Redaksiyon Sorumluları ve Gazeteci Ali Gülen,

02.12.2014 tarihli ‘‘GÜNÜN OLAYI,, başlığıyla yayınlamış olduğunuz Makalenizi şaşkınlıkla okumuş bulunmaktayız.

Biz Alevi kurumları olarak Demokrasiye, Hukukun üstünlüğüne, Basın Özgürlüğüne inanan,  savunan insanlar ve Örgütler olarak, herhangi bir Basın Mensubuna ne yazacağını ne yazmayacağını söyleme lüksüne sahip değiliz.

Sizlerde bu önemli görevinizde makalelerinizi yazmadan önce doğruluğunu araştırmak ve incelemekle mükellefsiniz. Makalenizde yer alan ,,Maaşlarının karşılığını verip, bunları yazamazsın´´ sözcüğünde her iki (eski/yeni) Yöneticimizide Frankfurt Alevi Kültür Merkezi-Cemevimizden yada Almanya Alevi Birlikleri Federasyonundan (AABF) maaş alıyormuş gibi göstermiş olmanız, yanlıştır.

Ayriyetten eski Yöneticimiz Vahap Aslan hk. yazmış olunan eskiye yönelik bir hatasının tekrar gündeme getirilmesi gereksiz ve yersizdir. Bu gönüllü hizmet eden ve bir hatasından dolayı  istifa eden birisini itibarsızlaştırma çalışmasıdır.

Frankfurt Alevi Kültür Merkezi-Cemevi 2.Başkanımız Bülent Alkan kurumumuzdan bağımsız, özel hayatında AABF in Cenaze şirketinin görevli Personeli olarak çalışmaktadır, Gassallık ve diğer Cenaze hizmetleri dahilinde sözleşmesi gereği ücretini almaktadır. Bu ücretin haricinde ne Frankfurt Cemevimizde nede AABF´den bir maaş almamaktadır ve alamaz.

Eski Yöneticimiz Vahap Aslan´da şimdiye kadar kurumlarımızın hiçbirinden ve Kurum Şirketlerinden aklınıza gelebilecek hiçbir maaş yada ücret almamıştır. Frankfurt Alevi Kültür Merkezi-Cemevi´nde gönüllü hizmet vermiş ve vermekte olan iki üyemiz Yönetici/Danışman olarak görevlerine devam etmektedirler.

Bu yanlışınızı düzeltmenizi arz ederiz!

Frankfurt Alevi Kültür Merkezi-Cemevi,
Yönetim Kurulu adına, Başkan Halil Özdemir